Cultureel ondernemerschap is al ruim 33 jaar sterk verweven in het DNA van de Parade. Direct sinds haar oprichting opereert de Parade zo zelfstandig mogelijk. Vanuit deze positie zoeken we naar samenwerkingsverbanden met andere bedrijven en organisaties. Dit zijn samenwerkingen met horecapartners zoals Grapedistrict, Brand/Heineken en Hendricks Gin. Soms zijn het minder voor de hand liggende partners zoals een advocatenkantoor (Ekelmans en Meijer) of een zonnebrillenmerk (Persol).
Uitgangspunt is altijd dat er een wederzijdse toevoeging moet bestaan tussen de Parade en de nieuwe partner. Uiteraard moet het ook voor onze (kritische) bezoekers iets bijdragen. Deze ingrediënten maken een gezamenlijke investering voor alle partijen interessant, geloofwaardig en, zeker net zo belangrijk, leuk.
De Parade biedt een breed scala aan mogelijkheden, zoals zichtbaarheid op het terrein, in de Paradekranten en online (website, FB, Instagram, nieuwsbrief). Ook hospitality behoort tot de mogelijkheden.
Kerngetallen
De gemiddelde bezoeker van de Parade
Iedere samenwerking is maatwerk. Neem voor meer informatie over de Parade, haar bezoekers en mogelijkheden voor samenwerking contact op via eefje@mobilearts.nl of nils.mevius@gmail.com